videoizles

http://www.videoizles.com

14 Temmuz 2014 Pazartesi

STRESE DAYANIKLIK TESTİ YAPIN


 Bildiğiniz Üzere geçen hafta yayınladığımız sakin ol adlı makalede stresten bahsetmiştik.Bügünde sizlere kendim hazırladığım ve sonucunu bilimsel kaynaklardan oluşturduğum bir stres tarama testi yayınlayacağım.



   Aşağıda size uyan cümlelerdeki sayıları karşılığına yazınız.Bütün Şıkları tamamladıktan sonra bu sayıları toplayınız.Sonuç için bir sonraki sayfaya bakınız



                                                                                           1  2  3  4  Puanlama

1:)Üzerimde baskı hissettiğinde paniklerim
2:)Stres atmak için çok içki içerim
3:)Stersli zamanlarımda çok yemek yerim
4:)Stresli durumda çok sigara içerim
5:)Çok iddalı bir insanımdır
6:)Çok zor gevşerim
7:)Tatillerde çabucak canım sıkılır
8:)Sorumluluklarım çok fazla
9:)Herşeyin çabucak olup bitmesini isterim
10:)Aynı anda pek çok şeyin olup bitmesi beni mutlu eder
11:)Alışkanlıklarım engellendiğinde öfkelenirim
12:)İşe yoğunlaşmakta zorlanıyorum
13:)Unutkanlığa yatkın durumdayım
14:)Egzersiz yapmaya zaman bulamıyorum
15:)Dinlenmeye zamanım yok
16:)Zor insanlarla baş etmek durumdayım
17:)En kötüsünün olacağını düşünürüm
18:)Herzaman sorumluluk üstlenirim
19:)Başkaları beden yararlanır
20:)Hayatımın düzünesiz olduğunu düşünüyorum
21:)Her zaman birşeyler kayıp ederim
22:)Her zaman yapılacak çok şeyim olduğunu düşünürüm
23:):Başkalarının benim hakımda konuştuğunu düşünüyorum
24:)Yavaş servis herzman sinirimi bozar
25:İnsanlara hayır demeyi sevmiyorum
26:)Herşeyi son dakikada yaparım


Syılarınızı topladıktan sonra ne kadar stres yüklü olduğunuz ile ilgili aşağıdaki değerlendirmeyi okuyun..

25-42 Şu andaki hayatınız oldukça stressiz.Motivasyon açısından bir miktar baskıya ihtiyacınız var

43-65  Orta derecede stres altındasınızBununla aş edebilecek kaynaklara sahip olup olmadığınızız kontrol ediniz

66-104 Ağır baskı altındasınız.Tükenmişliğe ve sağlık sorunlarna doğru yol alıyorsunuz.


http://www.videoizles.com yapımcı kuruluş



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder