videoizles

http://www.videoizles.com

28 Temmuz 2014 Pazartesi

Bir Film İle Milyonları Etkilemek


Yeni vizyona giren Nuh filmini izledim.Bir kaç şey paylaşmak istiyorum bana katılmayabilirsiniz fakat düşüncelerimi paylaşmak istedim.Linki verdim sahnede Nuh dünyanın nasıl oluştuğunu anlatıyor.Bu anlatım ve söyledikleri tamamen islam dinine göre olduğunu söyleyebilirim.Fakat Nuh'un yaptıkları ise tamamen hıristiyanlık dini üzerine burada bazı çelişkiler gördüm.Hz Nuh'un ceset yaktığını ama çarpıklık olsun diye bir hayvan cesedi yakılarak mesaj vermeye çalıştığını düşünüyorum.İslam dininde asla aile bireylerinin öpüşme yada cinsel temas kuracağı zaten uymaz.Bazı sahnelerde buna vurgu yapılmış.İlginç Olanlardan biride Hz Nuh 'un babasının yanlarına aldığı kızı kutsaması her şey hıristiyanlığa göre ama bilgi ve belgeler İslam'a göre neden hala inkar edip dünyada tek gerçek kitap'ın Kuran olduğunu  kabullenmiyorlar.Zaten İslami kaynaklarda Hz Nuh Aleyhiselamın oğlunun birisinin gemiye binmediği açıkca ayetlerde bellidir.Bunu neden mi yazıyorum.Kendimize  kızıyorum.Müslümanlara kızıyorum bilhassa arap milletine;O kadar zenginsiniz müslümanlar neden çekmiyor doğru dürüst böyle filmleri anlamıyorum gitti

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder